jag vet att ni väntar.

än kommer de inget svar på de ni säkert väntar på. har haft fullt upp och resultatet på stickan får vänta.... jag mår ju liksom inte dåligt har inte ont i brösten mår inte illa och känner mig allmänt precis som alltid. så de borde ju inte va nått konstgt med det.
 
men jag kan ju tala om att jag är riktigt exhalterad angående att det snart e augusti. det är så mycket vi ska göra.
det är lite läkarbesök för mig och barnen, det är olas uppkörning och uppskrivning, det är badrumsbygge som kommer igång, barnen börjar skolan igen och sommarlovet e slut, jag ska börja i silverdalen igen, möten på soc och massa mer jag ej kan komma poå nu. ska bli en uppfylld och spännande månad ska jag tala om för er :D

barnen skall ju till sin mamma en vecka med, det förutsätter ju dock att de vill åka vilket är väldigt tveksamt till och från. den ena vill ju inte åka och den andra vill åka ibland och ibland inte. men kommer nog troligen åka om jag känner honom rätt i slutändan.
 
jaha annars har helgen varit lugn då barnen har vart hos sin moster till och från typ hela helgen. och nu e ju helgen snart slut. en ny spännande arbetsvecka börjar på hsr. har dock lite beslutsångerst, från början ville jag ju jobba heltid vilket jag sa till om flera gånger, men man fick bara sin egna procentsats och då hamnade ju jag på 80 % nu har jag ju ställt in mig på att jag faktiskt skulle jobba 80%. nu visar det sig dock att det skulle behövas jobbas 100% och erbjudandet finns där att jobba hundra. såklart vill man ju visa framfötterna och ekonomiskt vis skulle det ju vara skönt med 100 men samtidigt har jag ju ställt in mig på att faktiskt få jobba 80% nu. riktigt skönt och lugnande och avslappnande med 80% och för barnens skull ere ju skönt att jobba till 14.00 varje dag då får dom min goda mat och sen kan man hitta på något. jobbar jag till 16.00 får dom olas mat vilket inte alls e lika gott och han tycker ju heller inte om o laga mat och när jag kommer hem e jag ju dessutom helt slut och dagen e framförallt nästan helt slut..... så jag undrar vad som e bäst 80% med mindre pengar men förmåner hemma eller 100% med förmåner på jobbet och bättre ekonomi till hemmet....
för min del tror jag förmåner till hemmet är mycket bättre.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0