sommar sol och solbränna.

jaha då har v bara dag 11 kvar o jobba. suck så jävla jobbigt det har varit.... men för att inte klaga allt för mkt så har ju iaf helgen varit bra ändå.
efter jobbet på fredagen så packade vi ihop maten jag hade förberett och plockade in oss själva o barnen och åkte till lillesjön och tältade.
väl framme så grillade vi vår mat och ordnade med det för att sedan njuta av värmen och solen och barnen och ola badade. jag höll mig som vanligt på land. hatar o bada d e ju fan svinkallt. en polare kom förbi med så jag hade ju någon o snacka med. lite roligt när man dyker upp på samma plats samma tid när man inte vet om de. :D
 
vi spelade också lite spel med barnen typ och fiskade och käkade chips och godis som vi hade med oss... dessutom skulle vi sätta upp tältet. faktiskt gick det sjukt bra fram till minuten då vi skulle pumpa upp madrasserna... då hade linus glömt o plocka med pumpen..... så jag fick åka bort till mamma och hämta en pump. fan så jäkla retfullt. :S
 
jaha på lördagen så badade vi igen och även jag. så hör o häpna jag slängde mig ut i de kalla vattnet och badade. suck de va svinkallt.....
ja v njöt även av en fin frukost på bänken vid sjön och grillade även denna dag.
från början skulle jag bara åkt till jobbet och sedan kommit tillbaka på kvällen igen men vi bestämde oss istället för o åka hem då jim hade fått upp sitt mera trissta humör och ola frös då han troligen håller på å bli sjuk.... dessutom var min solbränna ingenting o leka med....
 
söndagen tillbringade vi hemma med lite olika aktiviteter och barnen har även varit iväg och lekt med lite kompisar.... nu ere snart dags för mig o lyfta röven för o gå till jobbet snart....
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

så himla mysigt att tälta och bada med barnen, och till och med DU badade, de händer ju inte allt för ofta....

saknar er, var så länge sen vi sågs....
hoppas de blir snart.... om ni har tid??

kram

Svar: oj se där. här var kommentaren. förstår ej varför den inte kom fam på framsidan som den brukar :S
japp vi hade riktigt kul med barnen den helgen faktiskt. o brända i solen blev vi alla fyra....

saknar dig med massa så vi måste verkligen hitta en tid o ses på
kram
pieps

2013-06-09 @ 21:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0