lång vecka kort.

ja denna vecka har jag ju haft semester... och det är riktigt sjukt vad veckan känts kort..... jag menar snart e helgen också över o på måndag ska man jobba en delad tur. med utbildning på förmiddagen :D
 
jaha detta har då hänt i måndags så var jag med mamsen i västervik. alltid lika trevligt och särskilt denna gången var det supertrevligt... :D hon bjöd på lite mat och vi shoppade och hade allmänt bra mamma jag och mammas sambo.
 
på tisdagen var jag med ola i oskarshamn... ingen trevlig upplevelse någon gång att åka till gyn men det leder oss ju vidare och det är skönt. det visade sig att det inget fel på mig är i äggledarna osv. jag e så att säga också frisk men min ägglossning är det ju fel på. så nu skrev han ut tabletter för att rätta till ägglossningen. ska ta dom på särskilda dagar. och sedan prova för ägglossning och ta flera prover sedan så man ser om mina ägg nu efter behandling lossnar som de skall. så nu går det ju som sagt var frammåt. men kan ju hoppas att våran längtan efter bebis äntligen blir besvard.
 
 sovrummet klart. skall lägga ut bilder imorgon. här har ni iaf så långt... http://dayviews.com/saltapinnen/2013/5/ resten kommer imorgon. sov i rummet i natt och jag ska säga er att jag sov som en drottning. :D fy fan så fint och så HIMLA snyggt det blev jag älskar det.
 
på eftermiddagen åkte jag till min bby. vi drack lite och pratade tjejsnack och hade riktigt mysigt och fint. måste verkligen göras om för sådana kvällar behövs verkligen :D också åt vi mkt fin och god frukost på morgonen sedan verkligen skönt när någon skämmer bort mig då jag oftast skämmer bort alla andra ;)
 
på onsdag så hände la inte så mkt. gjorde ju klart sovrummet. skall lägga ut bilder imorgon. här har ni iaf så långt... http://dayviews.com/saltapinnen/2013/5/ resten kommer imorgon. sov i rummet i natt och jag ska säga er att jag sov som en drottning. :D fy fan så fint och så HIMLA snyggt det blev jag älskar det.
 
och idag var vi med jim i västervik. röntkade hjärnan och kollade med tandställning och han behöv er ju det men nu för tiden så är det så att barnen bestämmer sådant själva men som tur e vill han ha fina tänder alltså också tandställning.... på röntken kunde dom ju inte säga så mkt just nu men dom kollar på det :D
 
ja och nu e ju bara helgen kvar. vi får se vad den har att bjuda på. hoppas vädret e med oss så vi kan göra det vi faktiskt planerat. :D
 
nåja nu ska jag tjocka ner mig i soffan o kolla tonårsbossarna.
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Så himla skönt att det verkar lovande efter de ni var på gyn i Tisdags.

Hoppas även de går bra med Jims röntgen....

Vi kan prata mer om de nästa gång vi ses... Jobbar du på Torsdag den 30/5??

Förlåt att jag varit dålig på att höra av mig, verkligen varit så himla mycket nu, och sen har jag varit så tankspridd...

KRAM

2013-05-23 @ 22:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0