hur mår jag?

jo jag m¨r fint för de mesta en just nu e jag nne i en period som inte alls får mig att må bra.... fryst och m¨tt illa och vet inte alls vad det beror på och nej jag tror inte det är graviditeten för den har inte bekommit mig alls.... har faktiskt mått HUR BRA SOM HELST!
jag riktigt trivs med att vara gravid det värsta är ju dock bara att jag ser ju inte gravid ut fortfarande enligt mig själv.... men får la ta ett kort snart och visa er.... är i vecka 19 nu.... så snart e jag halvvägs, och även det andra ultraljudet har ju visat att allt ser bra ut. det blir en liten flicka och hon kommer heta Nora May Brandt.
SOM VI LÄNGTAT!!!! och som sagt var jag har ju alltid velat haft ett barn och det skulle bli en flicka... och som mamma sa, *du får då ta mig fan alltid som du vill* okey hon kanske inte svor men hon sa iaf att jag alltid får som jag vill :P ;)
 
jaha nu e även badrummet på sluttrampen. vi hoppas för fullt att det blir klart imorgon... det är ju som sagt var nu inne i vecka 7..... när det var lovade 3 veckor.... fan jag e så trött på de här jäkla väntandet.... JAG VILL BADA NU!!!!!!!!! i mtt gna badkar NU NU NU!!!! det har stulat så jäkla mycket så nu vill jag bara att de ska bli klart..... orkar liksom inte.... man blir helt slut av att ha massa folk springnde och idag hade kakelgubben fått med sig våran nyckel hem så det var massa strul med det också..... men som tur e kom dom ju igång iaf....
 
annars har ju renoveringen stått still som fan här hemma... och SKÖNT är det.... dock vill jag ju faktiskt ha fint och klart på uppesidan liksom ett så kallat avslut på övervåningen och sen ska v göra i ordning barnrum nere i källaren..... och sen blire ju troligen byta fönster nästa år också.... så det ska bli skönt det med....
 
usch nej nu ska jag lägga mig ner och hoppas på att må bättre snart..... tonårsbossen med ikväll..... GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0