helgens bravader.

jaha ni i helgen har de vart mycket bollar i luften.
i fredags var jag ledig då gick vi till mödrarvårdcentralen och skrev in oss. de berättade lite om vad som kommer ske  graviditeten och skrev upp lite längder och vikt osv. har faktiskt gått ner 1 kg sedan jag var där på hälsosamtal :D lite stolt ändå faktiskt. hon sa ju att de bara kunde vara bra när man nu har övervikt.... personligen tycker jag faktiskt att de börjar synas och några fler har sagt att de syns men egentligen jag e ju bara i vecka 11 så det är nog bara jag som e rund av kakor och god mat.... :P nu är de ju bara 12 dagar kvar sedan får vi se lilla livet på ultraljudet och jag ser så mkt fram emot de.... det skall bli så spännande....
 
sen så lagade jag även god mat på fredagen och vi hade fredagsmys hela familjen.... som vanligt vare riktigt fint och riktigt gott... :D
tyvärr är jim inne i en tjurig period igen.... men det är väl tonåren som nrmar sig med STORA kliv. pojken börjar visst bli en sor kille nu och måste visa vart i livet han står och inte står.... tack också till alla som svarade på mitt förra inlägg.... alltid skönt att få åsikter av andra och se hur andra gör och tycker. :D
på lördag morgon kom mamma och hämtade båda pojkarna. så de kunde gå på marknaden.... själva så började vi göra oss i ordning för böloppet. min goda vän adrijana skulle nämligen gifta sig.gud vilket vackert brudpar det var och vilket fint brölopp. :D rktigt vackert. och det var så himla god stämmning. skönt också att bordsplaseringen var med några man kände liksom. det var också några man inte kände så det gav ju många möjligheter till samtal liksom. :D verkligen toppen.
måste säga att det var så skönt att komma iväg på lite festligheter med min älskade man, det var länge sedan. <3 det är så man e sugen nu men det får vänta.
 
 jag önskar er all lycka i världen och att ni klarar er genom allt gott och ont ni möter på tillsammans. kom ihog att ni är starka tillsammans och att ni har varandra att luta er mot. ni är så fina tillsammans. GRATTIS!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0