ultraljudet och utvecklingssamtal.

jaha. då börjar vi med ultraljudet för det tycker jag var mest spännande. barnens utvecklingssamtal e så förutsägbara....
ultraljudet gick så himla bra. barnet hade utvecklats bra och propotionellt. den lille krabaten e 6 cm liten och huvudet e 2 cm stort. var helt himmelskt att få uppleva och se den lille röra sig det såg till och med ut som att den vinkade till oss. :D JÄTTESPÄNNANDE!!!! nu väntar vi med spänning på nästa ul. :D
 
jaha linus har ju haft utvecklingssamtal vilket gick toppen. han e med på lektionerna och gör alltid sitt bästa och lite till. mycket framåt och kan mycket för sin ålder. intresserad och mycket duktig. vilket jag tycker är jättekul! han trivs verkligen i skolan nu och ingen var längre elak vid honom heller. mycket BRA!
 
tyvärr gick ju inte jims utvecklingssamtal lika bra. det som var toppen var att han blivit mycket lugnare och tryggare och växt det senaste året. även svenskan hade förbättrats nu med läsförståelsen. MYCKET BRA!!!! matten funkar också bra sålänge han bara inte har så brottom som han tyvärr oftas har.
men tyvärr är han ju slarvig med att ta med lappar hem, engelskan funkar inte alls denna termin (vilket kan bero på alla gåger han glömmer engelskaläxan  skolan) även handstilen är inte så snygg då han har för brottom och bara slarvar ihop det och han lyssnar inte på genomgångar. VAD GÖRA FÖR ATT HJÄLPA????
 
nu längtar iaf jag till nästa vecka när de ska börja med badrummet (hoppas och tror vi) ultraljudet i oktober, resan till ullared med gubben mamma och hennes sambo i november och sen längtar jag till göteborgsresan med jobbet....

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jätte kul var de att få se bilderna på den lilla bebisen som ni visade, förstår att de kändes magiskt att få se den också på ultraljudet... vet hur mycket du har längtat efter detta... hoppas allting går riktigt bra nu och att du inte behöver må så dåligt...

Har varit dålig på att kommentera din blogg, har dock läst allt du skrivit, men har oftast inte tid att skriva något, mitt liv känns de som om de går i 200 nu ungefär, hinner knappt med själv, med jobb och alla ideela saker man ska göra... sen ta hand om en sjuk mamma, där man känner sig värdelös och bara står och tittar på bredvid, de är inte så himla lätt att veta vad man ska göra alla gånger, men hoppas hon känner att man finns där...

saknar er massor, och hoppas att jag snart kan hälsa på er, ni gör mig glad....

stor kram och hälsa familjen....

Svar: j de var riktigt kul o träffa dig... saknar dig oerhört mycket och hoppas du kommer nästa helg och är med på våran utflyktsdag..... vore verkligen skoj :D
och om lvet ibland går för svårt så har du alltid bde mitt och olas nummer...

kraaaaam <3
pieps

2013-09-14 @ 09:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0