ett stort beslut.

 Nu har vi tagit ett stort beslut och ett stort steg. Vi har bara talat om för dom närmaste men nu vill vi delar detta med alla så alla vet om det. 
 
Vi ska inte sälja huset, och inte Heller skilja oss. Kärleken och livet är på topp. 
Vi har bestämt oss för att skaffa oss en liten bebis till. Spiralen är borta och arbetet i bebisverkstaden är igång. 
Jag älskar mitt liv. 
Min man min Nora min Linus och Jim älskar jag sjukt mycket och längtan efter en till är stor. 
 
I helgen har vi varit hemma allihop trots att det var pojkarnas mammahelg för dom ville hellre gå på marknaden. Var mycket skoj och mycket skit har vi köpt. Åkte karuseller och fy fan vad illa jag mådde efteråt. Men helt klart värt för barnen gör man allt liksom 
 
Nu ammar jag lite som paus i min trerätters middag. GÖTT och perfekt avslutning på helgen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0