dålig mamma?

Nej, jag är inte ett dugg orolig för just föda. Ut kommer hon. Ont lär det göra. Men utan kommer mitt lilla underbara barn. 
 
Men kommer jag fixa att ta hand om henne? Varma kläder kalla kläder? Mat? Byta blöja? Ha ont? Hur ska man veta vad ungen vill? Ligger vaken vissa nätter och oroar mig för att bli en dålig mamma. Jag vill ju bli som min mamma. Världens bästa mamma. Tänk om min lilla bebis inte kommer älska mig? 
Jag vill ju liksom bara göra allt rätt men vem gör. Rätt med en gång liksom? Nej just det. Men med ett litet barn får man inte göra fel ju. 
 
Men jag ska fixa det. Ola och jag ska fixa det. Ser så mycket fram emot denna sommar. Det kommer gå bra och bli en underbar sommar. 

Kommentarer
Postat av: Therese

Med tanke på hur du verkat skötat din familj såhär långt och hur mogen du blivit, så kommer du itne ha några problem. Det kommer men du måste inse att du inte kan ha facit i handen. Och ingen förälder är perfekt utan alla gör något misstag. Medtanke på att du överhuvudtaget tänker och reflekterar visar vilken mor du kommer bli och att du verkligen bryr det. Det är tyder mycket på att du kommer bli en bra mor som bryr sig och gör sitt bästa. Oroa dig inte. KRam

2014-02-24 @ 19:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0