oj oj oj

Ja fy fan vad slarvigt Tja veckor sedan jag skrev sist ändå är jag bara hemma. Ha ha. 
 
Men vad har hänt. Jo det går varit tre kalas sedan sist jag skrev, lillgrabben i huset Anjelika och även Olas ena bror. Alltid lika trevligt tycker jag att träffas sådär hela familjen. Lill killen firade vi dock själva hemma och på söndag ska vi ha kalas för hans vänner. Hans mamma skulle också ha kalas för vuxna med sedan. Så det blir mycket kalasande här. 
 
Nora sköter sig oerhört bra. Sparkar bara morgon och kväll så förutom att jag fått kapaltunnelsyndromet så mår jag superbra. Det gör ju superont med den där jävla tunneln. Men får hoppas det går över annars får man väl operera. Synd bara för barnen att Nora bara sparkar morgon och kväll. För dom har ju knappt ingen chans att få känna. Jim har aldrig känt och Linus bara en gång. Tråkigt tycker jag. Måste ju vara mysigt för dom att känna med. 
 
Skönt att vara hemma nu också. Njuter till fulla drag. Om nu bara Ola kunde få ett jobb kunde jag ju bli lyxhustru på alla plan. ;-) 
 
Nej nu ska jag laga mat. Är inte så förtjust i just spagetti med köttfärssås men det får väl gå.

Kommentarer
Postat av: Angelica

kalas, kalas, och åter kalas, alltid lika trevligt och med trevligt sällskap som sagt var...
Saknar dig redan...
Jag vill också känna Nora sparka på dig, men jag har inte heller fått känna...
Vad är de där om tunnelsyndromet som du skrev om, något allvarligt?

saknar dig... kram

Svar: M hon är lite tråkig på det viset att hon bara sparkar morgon och kväll. Men dom säger lugna i magen vilda i världen
Tunneln sitter i handen och det går massa nerver igenom där. Och nu när man är gravid svullnar man ju och då kläms nerverna vilket inte är farligt men det gör svinont. Hoppas det försvinner när Nora är född. Annars BLIRr det att operera. Kram
pieps

2014-02-04 @ 22:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0