mycket besviken

I faktiska taget känns det ju  väldigt jobbigt att jag knappt inga kompisar har kvar. Vissa har man inte träffat sen man blev gravid. Och en del pratar knappt med mig vilket är oerhört tråkigt. Jag blir jätteledsen faktiskt. En del av de som lämnat mig betyder så otroligt mycket för mig men nu känns det som att allt är över. Jag orkar inte Heller längre fråga flera gånger om folk vill träffas och om man ska fika eller om man ska till Chinan eller hur dom andra mår och har det och försöker verkligen att bry mig. Jag lägger ner er nu. Jag är otroligt ledsen för det men ni som verkligen vill vara mina vänner ni får visa mig nu.  
 
Samtidigt vill jag passa på att tacka er som faktiskt stannat och ställer upp och faktiskt frågar hur jag mår osv osv. Ni betyder jättemycket för mig faktiskt. Nu vet jag verkligen vilka som verkligen bryr sig. 
 
Den största glädjen just nu är min familj och mina anhöriga. Som jag älskar oerhört mycket och dom få vänner som är kvar. Dessutom är det jättekul att Nora sparkar mer och mer och nu syns det till och med när hon sparkar. Det är helt jävla underbart. Vilken känsla!!!! 
 
Dessutom är det oerhört skönt att slippa jobbet just nu. För visso bara njuter jag av graviditeten men samtidigt så är det så himla skönt att bara slippa jobba och njuta hemma osv. Jag verkligen totalälskar Jim familj och njuter av livet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0