en vecka sedan.

Börjar med Nora. Var ju på bvc besök med henne och hon växer och går upp precis som hon ska. 
SKÖNT. med tanke på mina tvivel jag haft på mig själv och även har fortfarande, är det skönt när bvc säger att jag är duktig. Nu ska Nora inte kollas fören 1.7 och då ska hon även vaccineras. Lilla gumman. Kommer tycka så synd om henne.      Usch svider i mammahjärtat. jag ä ju själv rätt så rädd för sprutor.
Hon är så fantastisk och underbar vår älskade dotter. Och snart ska vi ha namngivning för henne. Ska bli så underbart. En hel dag bara till för min lilla flicka allt ska bara kretsa kring Nora May Brandt. UNDERBART. Men först och främst så är jag också lite nervös inför hur maten blir och tårtorna visst mammahjälper mig lite med maten. Men fan ja är iaf ganska nervös inför att allt måste bli perfekt för min älskade ögonsten och dotter. Vår ögonsten. Mammas ögonsten och pappas guldklimp mormors favorit. 
Alla älskar vi dig så mycket. men ser sjukt mycket emot att ha min hela stora familj samlade på ett ställe. Så himla underbart att ha sina allra närmaste hos sig. 
 
 
 
Har även varit hos Angelika och hälsat på i husvagnen och hennes familj. Det var också superkul. Spelade minigolf och umgicks med varandra och barnen. Åt sjukt god mat och massa goda bullar och kakor och grillade på kvällen. Hoppas vi kan sova över någon dag där borta. 
 
Nu ser vi fram emot nästa helg. Barnen ska till sin mamma redan på torsdag. Skulle vara skönt med en helt ledig helg. Från barnen. Men Linus vägrar åka. Säger han iaf just nu. Hoppas han ångrar sig under veckan. Men annars är det ju skönt att komma iväg själv för Jim. Tror han behöver lite mammatid. Han har inte riktigt varit sig själv på sista tiden. Men jag älskar även er två mina små pluttar. Har varit en hel del motgångar men vi är en bra familj och håller för det mesta ihop. Men även skönt om Ola och jag kunde få en ensam helg med Nora. Mina tre godingar. Älskar er. I min famn kan ni känna er trygga. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0