lyckorus och kärlekskyssar

Ja det var ett tag sedan jag skrev. Det är för jag hörde haft tid. Förra helgen hade Jim åkt till sin mamma och Linus Ola och jag njöt av en helg ensamma med Nora. Vi åkte till aboda klint och hade det SuperFint. God mat inför fika och vi njöt så in i tusen av det fina vädret. Vi lekte busade och hade superkul medans Jim hade kul hos sin mamma.
 
 
Sen var vi tvungna att under hela veckan förbereda då vi i lördags hade namngivningen för Nora. Vi överraskade även med bröllop. Jag kände mig så oerhört vacker. Och min numer MAN var också superfin. Nu hoppas vi att detta håller i alla våra dagar. Jag måste ju också berätta att så vacker som jag blev var endast Tack vare mammas sambo som satte sig samma dag som bröllopet var och körde1.5 timma till Linköping och köpte handskar och huvudprydnad då det som jag hade beställt inte hade kommit fram. Evigt tacksam. Så vill sist blev bröllopet så vackert med alla mina hjälpredor som hjälpte mig med allt. Tack tack tack. Nu är det bara städa kvar men inte Heller så mycket eftersom det var några som faktiskt diskade osvsredan då. Ja iaf så hade jag min perfekta dag med bröllopet och namngivningen och min mamma talade och lekarrsom vi lekte. Tack också för alla presenter och för att ni kom och förgyllde våran dag. Vill också passa på att be alla våra gäster skicka korten till oss som ni tagit.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Så himla bra att dagen blev så bra som du/ni hade hoppades på...
Jag tyckte de var en bra dag som sagt var också...
Var skönt att slippa bära på hemligheten längre, då jag redan innan visste att de var bröllop på gång som sagt var... men jag höll vad jag lovade som sagt var....
Jag har lite kort med, men inte hunnit ladda ner dem från mobilen ännu, men de kommer framöver...

2014-06-24 @ 22:37:54
Postat av: Anonym

"Jim åkt till sin mamma och Linus Ola och jag njöt av en helg ensamma med Nora". Är inte det att säga njöt av att slippa jim en helg? Du har ju inte alltid skrivit snälla saker om den pojken innan han tycks mest, enligt vad jag läst här, vara ett problem för dig.

2014-06-27 @ 23:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0