kul att våga vaken

Ja nu har jag vari vaken sen två. Ola snarkar och har sig och jag ligger och grubblar. Önskar inget hellre än att det kommer värkar men jag får nog vänta. 
 
Längtar så mycket nu. Men det är ju 10 dagar kvar minst och säkert får jag gå över tiden. 
Vilket jag skulle tycka var yrket tråkigt för Jim han fyller ju nämligen år precis i början på april. Dock kommer ju Nora när hon kommer men vore kul och skönt för Jim om hon slapp komma just precis samtidigt då han redan har en bakgrund med att inte känna sig älskad ändå. som tur är så är det inte sådana känslor här och nu längre men det har ju liksom förekommit
 
Också går tankarna om jag verkligen kommer fixa att bli en bra mamma. Vill ju liksom bli den bästa mamman i världen. 
 
Dessutom längtar jag så efter att få använda alla söta bebiskläder vi fått och köpt och alla grejer som barnvagn osv osv. Är så nyfiken på vårat älskade lilla barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0