Nora

Ja du lilla knytet du låter oss här hemma vänta, vänta och vänta. 
 
Alla går vi runt och längtar. Linus sa senast igår Lussan har hon sparkat i natt och gjort ont, och det hade hon ju. A sa Linus för nu orkar jag inte vänta mer nu vill jag träffa henne.
Jims lärare ringde hem för Jim upplevs som orolig och tankspridd. Och han säger själv att han inte kan tänka på annat än att Nora ska födas för han vill träffa henne
 
Jag och Ola bara längtar och längtar men idag är tredje dagen jag går över men ingenting händer. Så himla tråkigt. 
 
På tisdag ska vi på begravning med så vi får väl se om det blir med eller utan Nora eller inte alls. Vore ju dock bra om man kunde gå. Gärna med Nora. 
 
Kom ut nu min lilla skatt. Vi vill träffa dig nu nu nu. Hela familjen längtar.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Förstår att ni alla väntar på Nora nu, jag har varit väldigt dålig på att kolla här på bloggen, men nu gjorde ja det och fick läsa ifatt de du skrivit...
Hoppas snart Nora kommer så ni alla kan slappna av lite mer...
kommer att hälsa på er, och gosa med er nora med... kram

2014-03-25 @ 23:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0