onda tankar

Usch. Jag har börjat tänka onda tankar. Jag kanske inte vill ha fler barn? Jag ville luckra att det skulle ta sig med en gång. Att börja om och kämpa är superjobbigt för mig. :'( jag vill ju såklart jättegärna ha ett till barn. Egentligen. Men det känns tungt och jobbigt att det inte tar sig. Vi har i och för sig bara hållt på tre månader men det är länge nog att få känna mig ledsen. Dessutom känns det som att det är mig det är fel på.  jag önskar jag kunde prata med någon som bara kunde förstå hur jag känner men jag vet inte vem. 
 
Alltså såklart vet jag vem jag KAN prata med. Tre stycken brudar som jag alltid kan lita på men jag vill inte vara jobbig liksom och trånga mig på tur har jag som får träffa alla tre imorgon. En på morgonen två på kvällen. Det är lyx för själen. *tummen upp* 
 
Är också glad att jag alltid har min mamma som alltid ställer upp. Den bästa mamma i världen. 
Det är du MIN MAMMA. 
 
 
Jag bjuder på en bild där jag sövde Nora och tydligen mig själv till sömns. Jag sjöng och klappade lugnande. Funkade visst även för mig själv och Ola passade på att plåta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så sött att ni somnade båda två... Nora ser ju jätte stor ut när hon ligger där hos dig, hon är ingen bebis längre verkligen, växer så de knackar...

Hoppas jag är en av de vännerna du skulle träffa här ovan, misstänker de var mig du syftade på, vi som skulle ses på morgonen, för sedan skulle du ut på Kina sa du...

2014-11-22 @ 23:27:55
Postat av: Angelica

Bra man skriver vem man är också... trött syndrom... kan du söva mig med?
hahahaha
saknar dig...
Kram

2014-11-22 @ 23:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0