trevlig dag

Idag har det varit en god dag sålänge iaf. Sitter och väntar på att maten ska serveras om ca en timma på Chinan. GOTT. Frukost serverade fiket idag och det var supergott. 
 
Träffade Angelika alltid lika supertrevligt och kul. Saknar henne så jävla mycket. En av dom närmaste och bästa. Aldrig ska du bli av med mig. 
 
Nu som sagt var smärtan mat med mina trevliga kollegor var av två år mina två flickor. :-D fyra små rätter ska bli sjukt gott. Ola Nora och jag har njutit av lite ensamtid idag med. Jim och Linus är hos kusinerna och ska sova över och Ola ska njuta av ensamvid med Nora nu när jag. Går. 
 
Längtar också efter imorgon då min man och jag ska njuta av en riktigt god middag bara han och jag. Gott. 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ojdå, ska jag inte bli av med dig, de låter bra, har fasen inga vänner kvar känns de som, eller jo man vet vilka som verkligen är vänner när man märker hur de fungerar.. ingen nämnd och ingen glömd... men den som tar åt sig får göra det... Känner mig bara riktigt ensam ibland...
Lussan du vet nog vad jag pratar om, synd vi inte bodde närmare varandra, då hade jag behövt dig när jag grät igår kväll...

2014-11-22 @ 23:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0