sovit så skönt

Natten som varit har vi sovit så himla bra. 
Jag sov ca21-5 och Nora med på ett ungefär. 
Så himla skönt att hon hittat tillbaka till sitt vanliga mönster igen min lilla älskling. 
 
För övrigt var hon ganska rolig förut. När jag ammade henne tog jag tag mig glasögonen. Och då slogs när sparkade hon Hej vilt omkring sig, mitt i sitt vilda jag fick hon sitt finger rakt in i mitt öga. Jag skrek aj så ont det gjorde. 
Höll för ögat också. Och vad gör Nora? Hon skrattar. Hon skrattade högt och länge och riktigt ordentligt. Ja och då kunde man släppa all det onda med en gång. Så söt min flicka. 
 
Åh jag saknar också mina tre allra bästa flickor 
Martina Carina och Angelika. Mina närmast hjärtat vänner som alltid har ställt upp och aldrig har svikit. Tacksam att jag har er. 
 
Nej du måste jag kolla till Nora. Det låter där borta i hennes säng. 
..
Det tystnade innan jag hann skriva klart. 
Då kan jag ju skriva avslutande ut till väntar otåligt på det där plussat på stickan men inget har hänt än. :'( jobbigt hoppas på att slippa vänta lika länge som med Nora. 
 
Nej ni nu säger jag god natt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

så skönt att ni har sovit gott...
Jag har en dålig period just nu med kring sömnen, sover alldeles för lite och drömmer, har ont i kroppen, för min förkylning inte vill bryta ut ordentligt på mig... riktigt jobbigt...

Det var inte snällt av Nora att skratta åt dig när du fick ont i ögat...
Men förstod att du smälte ändå, jag har svårt att bli arg på barn på dagis ibland när de försöker skratta åt saker istället när man ska skälla på dem... men då gäller de att visa sin arga sida...

saknar dig massor med... men snart får vi träffas... funderar på att komma upp till Hultsfred någon dag med...

har du varit iväg något på babysim med nora förresten?

2014-10-13 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0