helgens minnen

Helgen har varit toppen. Hade en mycket god vän på besök som även sov över. Vi käkade god Rachlett, spelade lite spel och skrattade och pratade som vanligt. Alltså det är alltid så superkul när Angelika kommer hit
Synd bara att vi bor så långt ifrån varandra och att det därför blir så sällan. Men men. Man får försöka få ut det mesta av den tid man får och det gör vi verkligen. 
 
Nu har Noras andra tand äntligen visat sig och kommit ut helt. Hon är nämligen så himla vaken om nätterna när tänderna kommer och det är inget roligt alls när man är van att  kunna sova hela natten. Men i natt tog hon igen det hela. Sov 21-6 ungefär. SKÖNT. 
 
Själv börjar jag vara lite orolig för mig själv. Har varit trött trots God sömn och det brukar jag inte vara, mår illa och har massa ont i magen, känner mig matt och slut. Och nej jag är inte gravid. Tagit massa med test eller fyra iaf och dom visar negativt. :'( 
I och för sig räknade jag inte med att bli gravid med en gång men det är ändå jobbigt. Ville j ha barnen tätt. Tänker också mycket på hur länge vi höll på för att få till Nora. Men denna gången ska jag söka hjälp med en gång. Har jag inte fått plus på stickan innan året är slut ska jag söka hjälp med en gång.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Som du säger, helgens minnen då... de är verkligen detta med rachlett...
Jag skulle ju göra detta för första gången, tittade och lyssnade på er hur man skulle göra, var livrädd för att göra fel, så något skulle gå sönder, men lyckades få i mig lite mat ändå... och jag blev duktigt mätt som sagt var... De måste vi göra om någon gång... jag vågade ju smaka lite nytt med...

Tycker med de är synd att vi inte ses så ofta, dock är de ju inte jätte långt i mellan oss, eller jo 7mil ca, men de är nog inte avståndet som är de svårare utan de är nog att jag ska vara ledig en dag samtidigt som ni kan och allting...

Hoppas du piggnar på dig snart då, jag är duktigt trött med, jag skyller på höst trötthet, men de kanske inte du har...

SAKNAR ER....

2014-09-25 @ 23:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0