vaken

AHa då är jag vaken även denna natt. Nora sover ju mycket orolig nu. Tydligen är det någon tillväxtfas. 
Dom börjar visst drömma vilket dom God är vana vid och vilket gör ut en inte sover. Brukar gå över inom en vecka. Så jag har bara ca till torsdag kvar. Tredje vakna natten nu liksom
 
Törstig oc trött är jag men vågar inte gå upp för då vaknar Nora och sen Ola. Vill ju inte han ska vakna som ska jobba liksom. 
 
Tyvärr har han bara tre veckor kvar att jobba på och nästa vecka är det dessutom kvällsjobb som gäller. Alltså toppen bra att han har jobb, men inte lätt för mig att ha Nora själv om kvällarna emellanåt. Men jag löser det också liksom. 
 
Nej jag får nog prova sova nu Nora somnade precis. Och dom sovande stunder håller inte direkt i sig länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liksom ;)

2014-09-26 @ 08:23:00
Postat av: Anonym

Liksom ;)

2014-09-26 @ 08:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0