dålig stil

jaha så kan de ju också vara!!! jag skulle piercat  sex st imon tre e kvar vilket betyder jag förlorar 600 kr på det ungefär skyssta pattar o det kommer dom med idag=??????????????????? 

eller förresten två ångrade si igår... o en ångrade si idag... :S

tur det finns två som man kan lita på iaf...

snark... hur fan ska jag få ihop pengar.. o gått upp i vikt har jag med snark så nu ska jag ner 3 kg igen tur jag upptäckte det innan de var allt för sent.-..... 3 kg e ju latta nere..

men iaf nu ska jag räkna sorry jag använder detta som räkneblock :S

400 plånboken
450 banken
150 mammas bil
------------------
1000 sammanlagt

1250 behöver jag.... det betyder tre piercingar till jag måste göra.... men på vem??? vem vill ha en piercing liksom?
hmmmm.... ingen som ni vet o känner till som jag kan pierca??? hmm eller så får jag la låna av mamma liksom....  får se... snark.. d e ju egentligen bara 250 om jag klarar det för då ere 200 till kort... eller foton :P till körkortet.. men borde ju klara de denna gång tycker jag annars blir jag depp =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0