jahopp

fuck så kul nu i veckan blire till o göra massa ved :D då går veckan snabb o hag förbränner massa så jag slipper gå upp mer i vikt vill ju gå ner ett par kilo igen :P

jahopp o sedan på fredag bär det av till edsbruk... eller västervik först o pierca lite iaf två i tungan o en i ögonbrynet möjligtvis en till i ögonbrynet... o sen träffa zofia o rickie i edsbruk fan så nice :Dhar saknat dom som fan :(
på lördag blire fest o träffa fredde. ska ju bli spännande :D hehe,,... nya mäniskor e alltid kul o träffa.. :D
ja o så ska jag la va där över helgen eller så :D fan kul att d händer lite... sedan ska jag pierca jenny i vimmerby snart med de ska bli askul det med var ju ett tag sedan vi sågs.... :P

jahopp o sedan veckan efter så ska jag in till högsby :D o träffa lite fölk o pierca en bröstvårta :D d ska osså bli kul :D

ja o om ni nu e nyfikna på mer nu å vill veta mer om piercing så kostar jag bara 100 kr i ansikter (tunga 150) o 150 resten a kroppen.... örat kostar 30 kr fast en industrial  o tragus kostar 100....
ja om mer info om hur jag gör o vad jag använder för medel o hur allt funka adda mig på msn [email protected]

a juste innan jag glömmer jag säljer en lg med.... om ni e intresserade :D bara 500 kr ni får med allt... hörlurar cd sladd två laddare och ett trenummer :D hör av er till mig om ni vill köpa :P
image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0