så kan det vara

hej gott folks :D

ja ni helgen har  vart  för jävla underbar egentligen :D
asså skulle sovit hos en polare fån fredag till lördag vilket inte riktigt blev av för d kom massa emellan så lussan ändrade lite snabbt sina planer o sov hos beah o hon hon hade värsta braiga grillfesten :D med massa gutt o trevliga folks :D inte för jag hade nått o dricka för det e jag för fattigt för men d va snällt folk som bjöd lite :D
ja o sen efteråt in till puben där det var  rätt segt för inte nån bra musik heller inge kuliga folk utöver dom jag drog dit med tur det var  gratis iaf :D vid halv fyra kom jag i säng

ja sen dagen efter på lördagen hämtade kim upp mig klockan nio kom kim o hmtade upp mig för avf'ärd till norrköping på tattoomässa tur mamma betalade annars hade jag bitit mig i rövenb om jag betalat själv den var inte värt å slösa 250 kr på egentlige =( asså det var  liksom 20 stånd där dom tattuerade folk som hade förbokad 2 stånd där dom piercade o o lite tävlingar på snyggast tattoo o grejer men mer än så vare inte heller :S

ja på kvällen iaf så drog jag till beah igen där festen var i full gång :D trevligt folk massa sprit o jävla kul :D ja puben efter igen denna gången mycket roligare folk... dock lite synd det vart massa bråk på efterfesten men det löste si ju som alltid o harry o jag hade jävla trevliga samtal till klockan sju på morgonen tur att jag skulle med bussen klockan tio så jag skulle inte alls gå upp vid halv tio =(

ja på söndagen var jag helt utpumpad o sov hela dagen utöver då jag fick veta att jag itne dög till jobbet på grillkiosken.. nej för hon ville ha en utbildad eller en med iaf erfarenhet.... dummt för henne att jag kan flytande tyska o det kommer vara massa tyska turister o ingen kan väl serva dom bättre än jag eller en annan tysk förståss :P men nej då jag hade inte läkarutbildning o erfarenhet i tusen år e ändå 20 år gammal fan detta suger man känner si så otroligt jävla värdelös liksom kan itne ens få ett jävla jobb påå en förbannad jävla grillkiosk... fy fan tur jag dög till nattjobbet iaf på lundagården jag älskar verkligen det jobbet.....
där handlar det iaf om lämplighet för jobbet o inte vem som har  högst utbildnng.....



ja juste ja ted e under min värdighet med.. han umgås med killen som försökte vldta mig och slog ner mig... det tycker jag inte e min klass av v'nner så df kn han ta sitt pick o pack o höra av si enbart när det behövs.. jag kan stå över det sårade mig något enormt då min rygg fortfarande inte e som den ska o minnerna med allt han gjort sitter kvar.....
jag har  bättre vänner o ni vet vilka ni e o er älskar jag enormt....

nenne, fika snart????

Kommentarer
Postat av: Nenne

Ja men klart vi ska fika snart :)

2008-04-28 @ 14:26:16
Postat av: Emmah

Hallooo ville bara tala om att jag älskar dig och att jag är lite för trött för att kommentera detta inlägg HAHA.. sov gött gumman! =)

puss

2008-04-28 @ 23:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0