roligt igår

när jag stog ute på balkongen o rökte igår så såg jag hur våran granne förtvivlat slirade på gräsmatten o inte kom en mm... lite roligt. han försökte men gräsmattan var så blöt att han fastnade där.... ja o han kom inte en mm som sagt med sin bil och den där liften bakom bilen...
ja o till slut så kom han ju ur bilen o kollade typ kille på 30 år eller nja mellan 25-30 säger vi o kollade läget ja o då sa jag till han testa på tvåan kan funka...
han satte si i bilen igen backade la i ettan (man såg det ganska tydligt hur han förde spaken frammåt.... o kom inte en mm.... backen ettan o fast backen ettan o slir o motorstopp... ja iaf till slut så la han ju i tvåan o gasade försiktigt frammåt o ute var han ur sliret... haha lussan hade rätt :D tvåan funkar om d e halt underlag då det blir mindre kraftöverföring till julen o grejer... hahah sen när han körde förbi mig så tutade han o tackade ja tänkte jag du skulle lyssnat direkt hade din gräsmatta bara sett hälften så sönderkörd ut :D

ja o idag så städade jag min bil invändigt o på onsdag ska han till verkstan :( snyft jag kommer sakna den goda lilla hoppel... =( min älskling but i never give you upp, hoppel! <3

ja o nu så ere också så att på måndag så börjar jag plugga.... på tisdag jobbar jag min sista natt o sen vet jag inte mer utöver studiebidrag på 1050 kr och plugga plugga plugga... hoppas dom inte tar det där bemanningsföretaget på allvar så jag får hoppa in lite då å då iaf :D

hmm ja o sen så ere lite kul att för et par dagar sen träffade jag mitt ex simon på konsum i målilla han var på väg mellan karlskrona och motala.... hehe o då åkte jag dit till konsum i målilla o träffade han lite kul faktiskt :D har saknat han märkte jag :D fast hm vi får se

hade även väldigt trevligt med eric i kalmar som jag träffade där dock klagade han på min bil väldans mycket... vet inte vad jag ska tro då verkstan sa en helt annan grej om saker som han hade sagt nåja jävla rolig o trevlig var han iaf

imorgon efter jag jobbat natt typ vid halv elva ska jag inte till hultsfred o pierca lite :D eller lite o lite 4 pers :D de ska bli kul kul :D tack sandra för bra rekommendationer :D

nu vet i fan men vill bara säga att jag älskar alla mina vänner o saknar vissa som tusan... hemskt egentligen att man inte hinner med alla varje dag =( tycker d e synd att man lite tappar kontakten med vissa =(

Kommentarer
Postat av: Nenne

Vi måste ses snart!!! MÅSTE!!!

2008-08-11 @ 22:08:08
URL: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0