lång historia kort

åkte till uklricehamn o allt var underbart med emmah på hemvägen dock körde jag sammanlagt 450 km ist för 170 för jag hamnade 120 km ifrån skåne... eller malmö rättare sagt undra hur jag lyckades med de...
sen när jag hittade igen så vare en som skulle köra om mig... ja lyckad med mottrafik idioten tänker inte på fan påå å lägga si bakom mig igen nej han ska om.... fy fan... o ja d hände det som inte skulle hända ske han prejar ut mig mer o mer åt höger d tog flera timmar för allt kändes d som men efter en halv sekund var jag ute i diket... där stog jag o han bara knallar på så reggnummret hann jag inte ta vårdslöshet i trafiken o smitning. men utan reggnummer ingen chans där stog jag utan mobilhelvete för batteriet var slut o vinkar åt folk... men ingen stannar alla sakntar in o glor men ingen kommer på iden o stanna.. men till slut vare en astrevligt kille som stannade o hjälpte mig ut ur de där diket...  o på med nytt däck o kollade under bilen om någon skada hade skett o allt hur go o trevlig som helst *evigt tacksam di!* jag trodde min sista sekund hade slagit där jag tänkte ba låt mig dö snabbt.... men jag överlevde o jag tror bilen klarade si med bara en punka och ett hål i avgassystemet. jag tror d e d....
men men.... min rgg skadades värre än innan fy fan jag kom knappt upp i sängen nenne nu förstår jag npg bättre o bättre hur hemskt du har det varje dag... idag kan jag knappt röra mig... =( fy fan måste gå lite snart kan inte sitta här o sega:S ont gör d med
ont som fan gör de... d e fan hemskt satan men vad fan d får la gå
hade iaf underbart kul med emmah :D o så skönt o avslappnande... :D
hade även kul med testet av mobilen o min gamla nokia 5210 höll för emmahs bil volvo 850 :D fan vad gott :D
ja o så racade vi med min gamla bil mot en annan ny bil mot två gammla gubbar åde dom o vi hade fan skoj satan :D
ÅH GUMMAN vad jag saknar di

Kommentarer
Postat av: Sofie

stackars dig gumman.. :(

2008-07-31 @ 00:16:57
URL: http://zozzan.blogg.se/
Postat av: iaa

Åh d lät inte för kul :/ Hoppas d blir bättre i ryggen snart! usch vad dålig stil av dom att bara dra .. men men d finns människor till allt!!

2008-07-31 @ 10:17:58
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: Annie

hoppas du blir bättre tycker de förtjäna ett kokstryk som inte stannade och hjälpte dig när de var dom som orsakade det, men ja du fick iaf lämplig hjälp av däck killen något bra iaf

2008-08-02 @ 00:28:40
URL: http://adiprovista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0