potatis

ja ni gott folk.... det är såhär att jag åt idag potatis.... d känns skummt... för folk som kännerm ig vet att jag hatar potatis mer än allt annat men men med mycket sås o massa annat till så gick det faktiskt bra jag slapp se att d e potatis då jag mosade dom o jag slapp känna smaken tackvare den underbart goda såsen :P :D

imon ska jag tyill jobbförberedning... mellan 8.15-16.15 o sen på tisdag ska jag till koffe <3 pengar o träffa folk d e livet

jag har även kommit över mitt hat till sommaren o blivit helt jävla fucking brun :P fast mamma e som alltid brunare :P

bilen blir överskriven till mig denna helg med eller den vblir överskriven till mig i veckan men vi ska fixa det så snabbt som möjligt :P :D

Kommentarer
Postat av: Nenne

Jag är också brun =)

2008-06-09 @ 11:02:04
URL: http://nennsan.blogg.se/
Postat av: Malin

Då är vi två om det för jag hatar potatis lika mkt som du gör. usch usch usch vad äckligt det är...

2008-08-12 @ 03:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0