hejsan alla

ja nu sitter man här o skriver en rad i sin nya blogg.... ska nämligen avsluta lunar o blogga här ist... så man får ut sina tankar
ska bara spara ltie gamla bloggar från lunar som e extra fina eller viktiga liksom :D
jag måste säga att detta eviga hemmnasittande och alla dessa besparningar på jobbet som gör att jag faktiskt inte kan hoppa in som vikarie mer gör mig ganska så deppiga.... plus mitt hemska problem med detta utseende gör att jag snart klappar ihop hela tiden massa tanka som snurrar o ingen som förstår.. =(

oj hittade värsta poetiska ska ändra om det lite nu o sätta ut här :D

jag skulle vilja göra detta öppet så du får läsa men det skulle kännas fjantigt... jag skulle vilja säga orden till di men det skulle kännas fel... jag vet vad du säger jag hör vad du säger till mig jag läser det du skriver till mig o jag blir bara mer o mer kär faktumet att du faktiskt egentligen inte vill ha någon just nu ska jag glömma bort o det funkar bra... riktigt bra... jag menar det funkar o jag e kär vadå bry si om annat än det liksom jag e lycklig med tankarna i mitt huve om att nånsin få di... jag vet itne om jag ska få di eller kommer få di men jag vet att jag är kär otroligt kär o om jag så ska vänta i år så kommer jag vänta för du känns rätt riktigt rätt.... du har ett sätt ingen annan har visat du har ditt snälla gulliga underbara sätt som gör di så otroligt och du har det där lilla extrat som gör mig nyfiken på mer....

för din skull skulle jag kunna gå till dit du bor bara för o få träffa di jag skulle kunna göra allt för di... den dagen du säger till mig att jag itne e nått för di o att du inte vill ha mig någonsin den dagen ska jag tappa hoppet o koncentrera mig på annat fölk.... villsst det kanske aldrig sker att du säger det, du kanske vill ha mig eller så kanske du itne vill ha mig men inte säger det men då kanske det löser si för mig med tiden men just nu, just nu känns d som om jag skulle kunna vänta på di i år o dar.... du är verkligen speciellt.... men kan man verkligen säga så om en person man träffat 2 ggr i kanske lite mer än 48 timmar??? kan man säga så då??
jag menar jag har aldrig kännt detta att bara behöva titta på ett kort ett ynkert litet kortfanskap på di o hjärtat studsar å hoppar på sin plats där d sitter.... tänka på di di di när jag vaknar o tänker på di när jag somnar.... jag vill verkligen ha det bra... å detta dessa tankar o all denna tid jag lägger ner på di om dagen den räcker för mig just nu även om du aldrig vill ha mig är du mitt ljus....

o du?? du ska aldrig få läsa detta..... kanske om vi någon dag blir ihop!!!

men nu så får du visst läsa ändå o känslor jag tryckt undan har kommit upp igen det var nog rätt det där jag kända då en dag o flera veckor för länge sedan....

hmm detta gör mig så lyckligt!!!

//lussan som funderar aldeles för mycket....

Kommentarer
Postat av: Paula

Fint att kunna dela med sig sina tankar på detta sett
Vet ju precis hur de känns så som du berättat.. jag som jag märkt väntar på minkärlek hur länge som helst även om han inte vill ha mig... :/
kärkel... suck

2008-03-21 @ 13:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0