hmm trissta dagar

hmm ja ni utöver att mamma o jag bakat igen lär d la inte hända så mkt hehe... men mamma o jag har alltid trevligt ihop....


hmm ja ni annars så snackade dom om snöstorm i radion iofs så hade jag beställt skitvädret till uppkörningen så d skulle gå lättare men aja..... visst det får la komma nu för jag känner på mig att dkommer gå bra hur eller hur... vilket vädeer det än e så kommer de nog gå bra hoppas jag....
jag vill verkligen ha körkortet nu e så le på allt som har med tågar o bussar o göra....


ibland undrar jag verkligen vf vissa gör som dom gör =( asså verkligen ett jävla skrik på att tycka synd om henne.... fy fan jag blir så irriterad.... om jag berättar en sak för denna person så gör denna person tydligen samma sak som jag asså om jag skulle säga jag har  ätit snor så har denna med gjort det bara att vissa grejer e mkt värre o d e skitjobbigt för man märker hon säger bara så för att man ska tycka synd om henne o vad fan ska man göra då egentligen ????
asså visst d hon säger hon gör e inge bra o göra men jag  vet att hälften av allt gör hon inte ens..... asså jag har  bott med henne o har  sett att saker hon säger e påhittade... hon har liksom alltid sagt det jag har gjort det e så dåligt =(



Kommentarer
Postat av: Paula

hmm.. ja du sådana människor.. vill ju som sagt ha uppmärksamhet. Hon kanske skulle gå till psykologen så att hon får hjälp? ^^ äh jag vet inte :) men men... suck på dem

2008-03-21 @ 14:16:02
Postat av: Nenne

Fy för detta väder!!
Men du, glad påsk på dig vännen :)

2008-03-21 @ 20:20:48
URL: http://nennsan.blogg.se
Postat av: Annie

ja du folk gör vad som för uppmärksamhet.. suck...
Glad påsk gumman! miss ya!

2008-03-22 @ 15:25:05
URL: http://adiprovista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0