höm

hmm ja asså ibland så undrar jag verkligen vad folk tänker med eller om dom tänker överhuvudtaget skriver jag att jag ska åka bort o har ingen mottagning så hör bara av di  via sms för d e inte lönt o ringa eftersom det kommer brytas o det rings i min tele iaf o jag skriver jag vill vara ifred från allt o inte prata o Du ringer iaf så blir jag väldigt irriterad.,.. vi känner inte varan så pass väl ens att du skulle kuna handskas med mig.... du försåtr liksom aldesles för lite av mig för o kunna veta o kommer med dina halvhjärtade saker du säger o ditt vänta lite vänta lite hit o dit bara göra mig mer irriterad du skriver vf svarar du inte om jag inte svarar på tre sekunder men själv går det flera timmar man kan inte föra en ordentlig diskussion med di hur eller hur för du ba vänta lite hit o dit....
jag e så trött på allt som e runt i kring nu...
jobb pengar du o lite till liksom....


visst pengar e inte hela världen jag vet det men aså i slutet så behöver man penar o hur mkt jag räknar hamnar jag alltid i minus liksom :( det e lite sjukt liksom..,.... jag måste ha körkort  o d e surt som fan eller bättre sagt syrt dyrt :P

nåja i helgen var jag hos ted iaf det gick bra utöver en liten grej som gicck lite snett men d löste vi kvickt. tack för helgen dårda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0