jahoipp

tredje gången gilt ere så kanske?????

hur fan ska ni ha d egentligen helt pantad i skallen eller???? jag  körde bakom en jävla plogbil o jag höll marginalen bakom o allt o jag körde inte om snubben för att jag inte såg för det var  kurvor eller för jag såg och det kom folk emot mig.... jaha så vad tycker ni man gör då?? jo man stannar bakom den där förbannade plogbilen som kör i 40 km i timman på 90väg... ja vem som helst gör det men nej då han, den där vägverkets överklassgubbe, tycker jag kör trafikosäkert eftersom jhag itne körde om..... men vad faaaaan man kan ju itne köra om då o säkerhetsmarginaeln höll jag tydligen inte helelr sikket fucked upp ursäkt plus jag skulle köra igång i backe o det funkade inte heller som jag trodde..... nej för det var  halt oså som jag brukar göra nämligen köra igång på tvåan det fick jag itne heller.... för det fick man inte för d e inte tillräckligt miljösäkertt :S fy fan ta den där snubben det var  det jag kuggade på o jag tycker itne det e en ursäkt o kugga mig på det kan hända alla att dom itne klarar  köra igång i bake nu när det e halt o grejer fy fan jag hatart ... nu får jag se till o få ihop pengar så snabbt som möjligt hoppas folk kan sätta in mycket på mitt konto så att jag kan få ihop iaf dom där... asså folk jag pieercar
fasen hoppas jag får ihop pengar på ett eller annat sätt... men nu ligger körkortet snart på 30 000 suck allt detta har jag tjänat ihop helt själv :S

suck suck suck

d e ba suck idag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0