körlektionen :D

igen så hade jag körlektion det gick bra riktigt bra hoppas det går lika bra på uppkörningen annanrs blir jag ledsen i ögat då jag fick a call today o om jag nu får körkort så e jobbet ganska säkert dom ringde mig idag om jobbintervju :D ;D  jag hoppas jag får detta jobb verkligen vill så gärna ha det :D jobbintervjun e dagen efter uppkörningen fan så nervigt :D jag hoppas på fan o gud att jag får detta skitjobb även att d ba e t o plantera ut massa träd i skogen men d eju nice o få pengar o sen ere ju inom vården.... i sommar hoppas jag :D .D :D :D :D fan jag blev så glad n'är han ringde då annonsen gick ut den 25 mars å d e ju inte än o han ringer redan liksom :D wiiiiie :D
fan i am a happy wooooman :D
fan så gutt gutt gutt....


hmm nu ere ba två mån kvar sen kan jag pierca nmig igen.....


asså jag vill verkligen få det där jobbet känner mig verkligen meningslös utan jobb känns som om man inte duger liksom.... vill ju duga men verka itne göra det utan jobb liksom... minakusiner dom var ju så förbannat hyperduktiga med sitt fucking pianoklimpande så dom tjänade ju redan tusentals kr o dom rider o spelar tennis o bla bla bla. o allt d va men så jävla duktigt då att dom har en överhyperfuckingrik pappa då som betalar allt så dom ens hade chansen- jag betalade fan mitt 25000 kr dyra körkort själv ja just de o dom har itne ens börjat ne men dom behöver ju itne de heller för dom e ju så fucking bra så dom får privatskjuts överallt o ingenstans.... fuck you..... o mitt piercinggrejeri blir bara nervärderat men ni ska allt få se när jag står med flera tusen i månaden i handen när jag öppnat eget!!!!!!!!!!!!

liksom jag e stolt för den jag e å står för det jag gör... men iaf jag vill duga o ha ett arbete tjäna mina egna pengar!!! vill ha ett jobb nu


Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Helloj,

Dagens fråga: Vad händer ikväll? :D

Ha det bra (=

2008-03-20 @ 16:50:25
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Paula

Hmm.. du ska vara stolt för att du kommit så pass långt för att du själv har kämpat allt de där.. och ingen annan har gett dig den! Jag skulle känna mig meningslös om jag fick allt vad jag ville på ett silverfat :S Vi vet ju mer än dom vad de är som gäller i livet... riktiga överlevare! Och icke så bortskämda :) du grejjar de ;)

2008-03-21 @ 14:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0