lite snett

tur emmah finns där o lyssnar för blev lite sne eller nollställd.....

jo d e såhär  d e en tjej som jag skulle pierca i naveln på torsdag hon hoppade för hennes mamma sa nu att hon inte fick göra hos mig för hon skulle göra på redig studio

men hon fick ta hål i öronen hos mig

jag frågade hur många o hon sa fem..... men en st i naveln skulle hon ta i en studio i kalmar som har dåligt ryckte som fan.

jag såg hur piercaren där rökte ute en gång sen gick hon in o piercade en tjej.... o jag kände tjejen o frågade om hon tvättade händerna emmellan o d hade visst piercaren inte gjort bara dratt på handksar o piercat

plus att dom jag känner som piercat si där ALLTID haft problem när dom piercat si där blitt infektioner o massa o väldigt snett.... men det gjorde inget det var tydligen if bättre att hennes dotter tog hålet där än hos mig.... det är sjuuuuukt.. jag menar d kan la inte gå an att hennes dotter ska gå till en dålig piercare jag menar visst alla kan göra fel o d kan bli dåligt om man itne sköter den efteråt man tagit den o så, men kanske inte på 99 av hundra... vet verkligen jättemånga som e jättearga efteråt dom varit där o tagit hål för dom har få¨tt ta ut sin svindyra piercing.... o bara slängt allt för att det inte gått bra... suck suck suck....

men blev så jädrans glad för emmahs fina kommentar :D
jamen vafan!! suck vilken mamma, o du gumman ta inte åt di, du är en duktig piercare! och jag hoppas du en dag får en egen studio, jag vet att den skulle gå bra.iomed att du förklarar så detaljerat om allt, och att du är noggrann med Hygien är STORT plus, så nej du ska inte va ledsen eller nåt gumman, du ÄR duktig!


nej jag vet inget man skulle kunna göra anorlunda...... jag sköter hygienen o jag tvättar tångarna emellan jag använder dom eller ja kokar dom med min desinfektionskokning som jag har så bakterierna dödas plus jag gör rent dom igen direkt innan jag tar hålet med en desinfektionsduk o jag desinfekterar där jag ska pierca o nålarna e alltid nya o sterelicerade...


men men vet i fan vad man ska sär :P

men ville iaf tacka di gumman för att du alltid finns för mig o för allt stöd jag fåttt av di. vi har gått igenom så mycket du o jag gumman du är speciell verkligen mycket speciell.... du e mer än en vän men mindre än en ett förhållande du är sådär så man itne kan förklara...jag vet verkligen itne vad jag ibland hade gjort utan di du e så fin emmah o jag hoppas att du vet att jag tycker de.... du ger alltid bra råd och ärliga råd om du itne tror på en grej så säger du det..... du finns alltid där d e synd vi itne syns så ofta men jag e iaf glad att du alltid står bakom mig o tror på det jag gör... tack gumman tack :D

förresten även tack för du ställer upp för mig igen :D tack gumman tack du  underbar...... i LOVE you a lot
puss
 


Kommentarer
Postat av: Annie

Håller med Emmah du är svin duktig på det du gör och tvekar inte en sekund vart jag skulle gå om jag skulle pirca mig. hehe är bara så rädd för nålar:P
Du är stark, du kommer lyckas

2008-03-25 @ 01:03:13
URL: http://adiprovista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0