glädje

gulligt.... pirrigt.... underbart ;D



jag körde il idag lite onödigt att vi var tre pers om åkte med två bilar o alla åkte från samma ställe men lite kul vill jag fan med ha ju :D jag menar jag måste ju fan ha kul ibland.. .annars vore det ju fan illa ju :S  plus i veckan skriver vi över bilden på mig :D det ska bli så fucking bra :D egen bil körkort bensinpengar o allt fan så gutt :D
jag älskar känslan :D börja jobba om två veckor med...



det k'nns himla underbart o få jobba igen känna närheten till folk till gamla stackars folk som behöver min hjälp natt medunderbart bra betalt jes jes jes... :D hhoppas jag får in lite pengar i sommar det kan behövas!



jahopp annars vet i fan jag saknar emmah något grymt förbannat vi har något speciellt ihop vi verkligen passar så jävla fint ihop jag tror vi alltid kommer vara vänner... du r personen som verkligen ger mig den vänskapen jag behöver o som den känns bra... d e underbart att jag får ge di all min vänskap med att vi alltid finns där för varan vi vet exakt var vi har varandra... även om vissa saker blitt förbannat fel, så har vi alltid klarat av det alla dumma skitsaker jag sagt  o vi har klarat d skit som du sagt som vi klarat fy fan bruden vad vi gått igenom jag känner verkligen att vi klarar oss inte utan varandra... vi passar bajsbra ihop :D bästa vänner liksom.... allt d vi haft ihop måste betytt något.... mer speciell vänskap än din o min tror jag inte finns... asså vi går verkligen genom eld o vatten för varandra o kommeralltid göra de... du står mig verkligen närmst det är alltid kul o snacka med di du får mig ALLTID till o le du förstår min sorg även att du sj inte vart med om samma saker som jag o jag förstår din även attjag itne vart med samma som du.... vi är så lika men ändå så olika. ja iaf vilken speciell vänskap!



ja o ni alla minaandra vänner ni e ju också speciella.... ingen nämnd ingen klämnd ni vet att ni betyder massa.... :D älskar er


o nu när jag sitter o skriver massa känns d lite depprimerande att ingen kommenterar :S





Kommentarer
Postat av: Nenne

NU har jag läst och nu kommenterar jag =)
hehe ja nu får du äntligen tjäna pengar. Synd att man måste jobba för att få pengar bara =) Grattis till bilen. Kram

2008-06-01 @ 20:25:34
URL: http://nennsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0