hehe

ibland så vet ni gott folk när allt bara överrumplar en o blir bra så blir  man så besviken på att det inte blir så bra som man egentligen trott den första sekunden... men när magen säger att en sak e rätt o hjärtat bekräftar det då ska man itne längre använda hjärnan då ska man faktiskt gå efter hjärat... faktiskt... jag undrar dock om andra folk går efter vad dom tycker för stunden o sen glömmer dom det så fort man försvinner eller om dom menar de lika seriöst som jag.... d e lite si sådär konstigt om man känner att något e rätt rätt rätt o egentligen så ere så fel :P
men jag  känner at td e rätt rätt rätt.... riktigt himla rätt....

ja ni man måstenog verkligen hitta sin plats i världen...  o hitta rätt... jag tror jag har hittat rätt inom jobb iaf.... jag har nog kommit fram till vad jag vill o jag vet iofs inte om jag hittat den som vill hjälpa mig o dra i ett snöre eller om jag får göra det sj... men det löser si nu ere körkortet som sätts som först... det e viktigast just nu.. det e det som betyder mycket just nu o få utbildningen efter sommaren... det e också viktigt som fan faktiskt..

jaha ni..

nu vet jag itne mer håll tummarna för mig i maj då händer två viktiga saker körkort och flätor :D

Kommentarer
Postat av: harry

jag vill oxå ha körkort :( jag får fan snart ta mig i kragen och skaffa ett.

2008-05-06 @ 10:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0