irriterad

jag tycker det e lite tråkigt att om det nu är så som ni säger att det tydligen går massa snack att man aldrig får höra det snacket själv o att jag aldrig fr veta vad det går för snack. dessutom har jag härmat henne med en bild....en bild som finns på google som vem som helst kan ta.... jag tog den för jag satt i skolan vid skolans data o inte hade någon annan för illfället egentligen tycker jag det e dåligt o ta bilder på saker man ej gjort själv :S
men i vikket fall som helst har ni nått å klaga på kom till mig....
dessutom förstår jag inte vad som skulle kunna klagas på när folk kommer tillbaka till mig och folk rekommenderar mig vidare!!!!!!!
detta gör mig ganska ledsen ist för o gå till andra kom till mig o ist för o bara påpeka nått säg vad det är eller håll tyst alla. o säg sanningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0