tjoho

hehe lite segt o skriva här blir inte så ofta men måste skriva av min stress lite....
fan d e så mkt nu massa prov o prov o prov massa folk som vill pierca si som bor långt ifrån asskoj men känner mig elak att vissa får vänta lite längre =(
men i vilket fall som helst snälla rekommendera mig... [email protected] eller 0768394933
så snälla rekommendera mig jag har info som jag kan berätta råd och jag har bilder på piercingar jag har gjort innan :D så snälla hör av er om ni e intresserade.... ni kan gärna kolla min bilddagbok med
http://pieps1989.bilddagboken.se med gästlösen emmah. så kan ni också bilda er en egen liten uppfattning o skriva till mig där :D har ävenlite smått börjat gadda liteenklare grejer min första kund har jag den 30 sept :D :D :D men har gaddat lite på övningsskinn :D

ja o så känner jag att jag inte hinner med mina vänner min familj min kille.. jag känner inte att jag typ tar mig den tiden dom behöver o det känns dåligt. det e så mkt annat pengar o grejer som jag behöver som jag inte har =( csn strular som fan men jaja.... jag hoppas att jag snart blir bättre på det... jag menar känner mig jätteledsen som till exempel nenne en vän som betyder mkt vi bor inte mer än kanske 35 km ifrån båda har körkort o så men aldrig ses vi =( fan också... samma med andra folk jag saknar som fan anni har jag inte sett sen studenten typ =(
fuck off vf ska d va så mkt för o sen bemanningsföretaget som typ e jobbigt för då får man inte jobba så mkt =(

ja ja i vikket fall som helst ska ni alla veta att jag tänker på er o finns för er o ni betyder <3

åh jag e så himla himla lycklig med simon :D åh jag e så kär :D <3<3<3<3


REKOMMENDERA MIG o gör min dag lite lyckligare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0