wihooooo jag e peppad

jag är stolt jag har lärt mig att skugga... jag kan rita konturer jag kan fylla i nu ska jag bara bli bra med.... eller för den delen det är nu inte så enkelt som det låter för jag pratar inte om att rita på papper jag pratar om att rita på hud övningsskinn och människohud jag menar att tattooera jag kan nu pierca helt bra och tattooera någorlunda bra men med övning kommer färdigheten :D

vill ni ha en piercing så säg till och hör av er.... så får ni mer info om hur jag gör och hur ni sen ska sköta den och priser ni kan även få se kort som jag har tagit på dom som jag piercat.

om ni vill ha en gadd säg till då med så ger jag er mer info om det med :D

adda mig på [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0