varför

alltså jag har funderat på varför folk egentligen lägger sig i allt möjligt...
men får faktiskt inte hanågot för sig själv förengrannen vet om de... o man får inte göra nått fören någon annan diskuterar det det är ju rätt så jobbigt faktiskt,,
alltså om jag nu vill gå rakad o med piercingar så tycker jag att jag ska få göra det UTAN att folk glor på mig o undrar vad fan jag e för nån...
jag gör mitt jobb som jag ska kommer i tid o pansionärerna älskar mig.
hm.
om nu två flator eller två bögar( inget emot dom e själv bi) om nu alltså två flator vill gifta sig å skaffa barn då ska folk sitta o resonera om ifall det är BRA eller DÅLIGT.... fuck off skit i det låt dom hållas. finns många mor o far förhållande där det inte funkar o barnen tar skada men det är ingen som resonerar om de så direkt som om de vore två homosexuella...
om någon gör nått eller ser nått eller säger nått ska folk lägga sig i allt allt allt okej om enskompisar bryr sig o säger vad dom tycker då ere ju liksom okej men fan utomstående folk man inte känner???? jag hänger inte med på de.....

ja nu ska iaf jag packa ner lite grejer o sen ska jag till skolan o sen till penny :D wiiie fan de kommer bli en underbar helg :D

Kommentarer
Postat av: Blondie

håller med dej.. de som bryr sig utifrån, de har fan inga liv och "måste" bry sig för att ha något liv typ.. irriterad..

2009-08-20 @ 10:14:57
URL: http://alltidtankefull.blogspot.com
Postat av: Malin

jodå man måste alltid ha händerna på täcket ;)

2009-08-20 @ 10:24:25
URL: http://jeffsflikka.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det är så sant.

bara för de själva har sånt dåligt liv så de måste göra narr av alla andras... baaaah :O



helg<33 :D

2009-08-20 @ 15:47:52
Postat av: Sofia Werlin

hej jag undrar om du har tagit bort din hemsida med piercingar..

kommer inte in på den, en kompis ville kolla lite priser m.m.

2009-08-20 @ 22:59:20
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

Aha :)

då vet vi det :) ska säga det till henne.

2009-08-21 @ 22:38:49
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0