hej hej

var hos tobbe igår o så åkte vi till stjärnevik o hälsade på :P :D

hm sen hände inte mkt mer för jag var så trött o somnade redasn tio... e så skönt o kunna sova tryggt o lungt o säkert brevid älskling :D...

jaha idag ska vi ha himla redovisning om mister ericsson o hans jävla faser tur den e muntlig o jag inte kan ett skit improvisera kallas de då :P :D

hm. ja ni.... var iaf ute o gick i 15 minuter förut bort till preem.... o så fick min cyckel lite luft o sen så cycklade jag hem igen på typ tre minuter nu återstår de o se om luften håller sig kvar i däcken eller om jag ska behöva laga skiten.... men de va iaf dagens motion för stunden :P :D bättre de än inget.... hoppas på fan jag går ner nu snart detta e nämligen för fanken inget skoj alls.... inom allt som heter hultsfred ska jag iaf ta cyckeln nu o någon gång ska jag göra en skojsig grej o cyckla till tobbe... kan ju inte vaallt för jobbigt :P :D
25 km liksom..... timme eller vad fan kan de ta???

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo jag läser din blogg, men hann inte lägga in alla igår ! :) ska göra det sen lovar gumman

2009-12-10 @ 10:50:44
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0