jaha

fan volvo och sommardäck är verkligen inge kul för fem öre =(
men de får gå :D e tacksamså länge jag får låna bilen....

hopp..... snö snö snö o jag håller med fia JAG HATAR DET!!!!!!!
uscha.....

fan alla andra har slutat o en annan sitter med skolareten.... slutar på tisdag fett med riktigt tråkigt....
sista skolarbeterna nu då
sen en annan sugig grej. på gymnasiet hade vi en kurs som heter arbetsmiljö och säkerhet. nu så har vi den kursen med.... tre i min klass har redan gått den.... så vi behöver ju inte gå den igen. den finns inte med i våran studieplan vi får inte betalt för att gå den vi lär os ingenytt, MEN läraren har bestämmt att vi ska gå den kursen tre fredag iaf. en polare o jag sket i domma lektionerna. för varför gå nått man redan har gått som man gjort som man inte får betalt för och inte heller betyg på???? MEN eftersom att vi nu skolkade fårn en lektion vi egentligen int har så ska vi tydligen få göra det skriftligt???? vad fan e d för larv då??????????

ja o sen detta med piercingarna. jag hatar att praktikplatserna inte bara kan ta mig som jag är... e inte det sjukt???? jag e ju faktiskt helt normal har alltid fått högsta betyg o jag jobbar som en dåre trots skolan har jag redan jobbat 50 timmar denna månad o det är UTÖVER skolan.... men nej då.... jag e ju så hemskt värdelös för jag har piercingar jag stör ju dom i deras psykiska välmående.... jaha... men mitt rosa hår och mina tattueringar ska tydligen inte störa dom alls för det är HELT NORMALT O HA!? normalt eller????

jag vill ju ba hjälpa dom vad fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0