uppdatering jul till nu

tobbe fick stjortan i förväg jag hatar jul o julklappar så de blev bättre så...

iaf när jag skulle in till vimmerby o hämta ringarna så var det världens skitdag....skulle vända på tobbes tomt... problemet var att jag kasade och hamnade i den snön som inte var skottad sen första snön... fast var jag iaf.... efter att ha skottat mig fram ur snöhelvetet så satte jag mig lite inne o tog de lugnt.... jaha sen fick jag för mig nu åker jag... då hade plogbilen vart där redan o plojt en kant vid utfarten jag skiter i vilket o fast e jag IGEN :S skotta igen sur som fan... till slut kom man ju loss iaf och började köra..... höll på å krocka med en älg jävel. :S
efter en stund hamnade jag bakom en snubbe som körde 50 hela vägen till vimmerby :S kunde inte köra om för det var massa skitsnö i mitten av banan som hade fått mig till o halka i diket med min tur... jag kommer iaf till slut efter mkt men o om till vimmerby konstaterar att affärerna öppnat tio o inte 9.30 som jag trodde........ klockan var iaf 9.40 och jag var redan i vimmerby....
skit skit skit.... när jag var klar i vimmerby o skulle åka till hultsfred för o lämna lite grejer o hämta lite grejer där så fattade jag att shiet jag måste tanka annars kommer jag inte till tuna.... grattis tre noll till lussan tanknyckeln sitter på lägenhetsnyckeln ( sen jag lämnade in bilen) o den ligger kvar i tuna.... extranycklarna till bilen låg i min lägenhet.... fy fan..... mamma kunde inte komma med nyckeln till lägenheten fören 13 :S
när jag väl frågar honom ska jag ju skriva det med ljus.... vill du förlova dig med mig...
mmm jag kom iaf till öb för o köpa ljusen.... de blev en del.... dom hade ju bara 25 pack.....
så jag köpte 10x25 o bakom mig stod två killar.... o den ena kommentera fan hon köper ljus till hela världskriget. nej säger den andra men iaf till halva.... då vänder jag mig om o ryter åt han. vad fan har ni någonsin testat o skriva vill du förlova dig med mig med ljus o kommit fram till att ni behlver färre ljus???????????????????? sen vände jag på klacken o gick....
sen åkte jag till hultsfred o var enbart sur o allt surade denna dag... så de var den cpsegdagen.

jaha sen då så jobbade jag ju visst jul :P natten mellan den 23-24e.
gick dock upp igen typ elva. då fick jag älsklingens present :P :D et skitsnyggt linne/klänning :P
ja d e nog klänning men ag viker de som ett linne o de blir snyggt som fan.... gjorde iaf oss i ordning o åkte sedan till tobbes farmor o farfar....
dom e riktigt jävla mysiga :D o maten var så jäääääääääkla god....
men jag var cptrött o förstod mig inte alls på pratet på den sidan av släkten.... så satt mest tyst o försökte svälja massa jäspningar... men som sagt farmor o farfar e ju riktigt goa.... sen fick linnea och tobbe presenter o japp jag fick faktiskt också en ;) faktiskt hur bra som helst ett fint ljus ( o som ni vet älskar jag ju ljus) och en sådan grytvante i helt rätt färg.
jahopp o sen så när vi hade vart där så åkte vi till morfar med ny mormor :P
helgoa dom med :D o snackade om mkt roligare saker så hängde med o var inte lika trött....

jaha sen kom vi hem o jag somnade gött gött gött... :P :D

den 25e jobbade jag 7-13.30 och sedan åt vi. sen jobade tobbe :P :D

den 26e hade vi fest då... eller ah tobbe hade....

först kom det inget folk... förutom linus :P
sen kom det till slut folk runt tio eller vad fan klockan var....
hm ja å då började ju alla vara fulla....
helt plötsligt dippade stämmningen varför???? jo då för de var en kille o en tjej vi kallar dom kalle och mia dom e ihop förlovade och har ett barn ihop på 2 månader.
sen e mias ex där vi kallar han marcus.
marcus blev full som fan o satte sig i bilen..... mia ville då finnas för marcus o satte sig där med.... o då var dramat igång. kalle uppfattade allt fel o blev svartsjuk.... pinsamt som fan för han då han slog vilt omkring sig förstod inget alls mia skulle göra slut o allt var piss....
hm,,, tobbe hade vid detta laget typ klockan ett lyckats somna i sängen... :S
så jag försökte hindra han från o slå sönder något. han slog dock in ett litet hål i tobbes toadörr :S
hm men men... tomme hjälpte te med...
en annan snubbe vart så full så han spydde ner halva huset kändes de som.... vi lyckades hänga han ut genom fönstret med hövve så han slapp spy ner huset. o lussan sprang o torkade...
mitt i alla röra lyckades tommy o jag göra lite bytesaffärer med.... så jag bytte te mig en vinge te min bil :P :D
klockan halv tre spelade folk fortfarande högt som fan så jag fick se till att de höll nivån någorlunda låg....
hopp efter de så började folk röka inne med.... så då fick jag fixa de.... allt var bara såååå rörigt o jag försökte fixa till tobbes bästa... när festen till slut var slut, gick jag upp till tobbe o talade om för han att festen e slut o allt detta som jag nyss skrev då fick jag ett surt o gnälligt svar jaha de hade du inte behövt gjort hade ba vart o sparka upp mig :S mhmmmmmm tack så mkt de va tacken sen gnällde o surade han en stund... sen somnade vi. vaknade sura o allt var skit....
jaha sen vare dags o åka hem.... men tobbe skulle ju klart inte med fast vi skulle ut o julreashoppa imon. men de sket sig de med så sur o ledsen o allt bajs åkte jag hem igen.....

men jag bytte iaf te mig en vinge :P :D

Kommentarer
Postat av: "Sus"

OJ! Men du... godfortsättning iallafall! Hoppas det löser sig! Kram på dig!

2009-12-27 @ 21:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0