ensam natt

fan sitjobbigt ju saknar ju tobbe som fan men ibland så könns de konstigt o ibland känns de så jälla bra asså de känns ju inte konstigt... vet inte hur jag ska förklara... men äsch d e nog ingenting eller så ere att han inte än förstår skillnaden men att jag e sur eller att jag typ lossas e sur eller e ingenting.... d e nog lite jobbigt.... kanske för d e ofta han tror jag e sur när jag inte e de. men han e för jälla underbar iaf. helt jävla go :D verklige bra.
men som sagt sov här ensam i natt o de va skitjobbigt.... saknade som sagt var tobbe som fan o få ligga o hålla om han o sova bredvid han att få se ett så vackert ansikte när man vaknar d e la underbart :D
nej ni nu måste jag till skolfanskapet :P :D
skriver kanske mer sen
puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0