får man??

får man längta lite efter saker man inte kommer få inom de närmsta året??? får man längta tillbaka efter något man hade för bara en vecka sen??? får man drömma om hur det hade kunnat vara om inte den veckan hade funnits??? får jag fråga dig en o samma fråga om o om igen o får jag sitta här o fundera???
får jag om jag vill skita i disken till imon även att jag vet att jag borde göra de idag???
jag undrar vad man får å vad man har o vad man uppskattar i sitt liv egentligen??? vad vill man? vad får man? vad ska man?
kan inte någonting funka som de SKA? o bör o BORDE???

hm ja ni iaf så vare kräftskiva eller nått med jannica igår fy fan så gött med roligt vi hade det ;D
fett med skoj. kolla film käka chips godis dricka cola ( hon gravis jag skulle jobba idag) ja iaf så kom jag i säng halv två o upp igen vid sex grattis lussan men helt klart vare de värt :P :D

juice
juce blev de

kräftor i skål :P

o eftersom jag inte hade skålar nog till allt fick kastrullen duga te chipsen

jannica gravid

o jag som skulle jobba dagen efter :P :D
helgo kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0