hoppsan, ny vecka :P :D

jaha då e vi inne på en ny vecka

tobbe ligger här bredvid o snackar gojja om min söta lilla blogg.... han ville skriva nått gulligt så här kommer tobbe så han slipper sitta där o snacka :P
tobbe:
du är det mest underbara som finns älskling =) fan o blogga verkar jobbigt..hm... fan vad du är het gumman =)

hahahaha sött som fan vare ju men hm tobbe o data ja de tog han typ en timme o skriva denna lilla mening :P :D
men gulligt vare...
ja han e ju dräng df tog de tid ( sitter han här o försöker säga försvarande)

haha men iaf så helgen har vart riktigt skoj. synd bara att vi inte fick träffa zofia....
men var hos fia o bamse o drack lite. ah killarna satt inne o kollade film o så sara o hennes kille med.. o fia o jag satt ute o snackade o rökte den ena ciggen efter den andra... :P :D
ah trevligt sen kom ju pojkarna ut med o höll oss sällskap :D
la oss sent gick upp tidigt o sen bort te jobbet :S inte lika skoj...
ja iaf helt jättesöta små barn du har fia :P :D

jahopp idag iaf ska jag också jobba eller ah idag o idag men i natt :D skooooj. inte mitt absoluta favvoställe men iaf näst intill :D virserum e ju nattpatrullen i mitt hjärta om man säger. :D

fy fan nehepp nu ska jag gå å pussa lite på älsk igen o sen kommer bilder nästa g jag kommer. nästa gång jag skriver som sagt kommer bilder på lägenheten :D

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: Ja klart vi ska komma och besöka er snart med =)



Hoppas det blir snart =)

Kramar

2009-09-07 @ 20:09:57
URL: http://diamantmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0