min lägenhet

jahopp nu kommer lägenhetsbilder.. klicka för större bild :D
visst e den fin :D

hallentoa







tack tobbe som hjälpte mig o bygga upp allt... o tack mig sj som gav mig råd till detta fina men kort o foton ska upp på väggarna o sen lite mer deko på väggarna....
inflyttningsfest vill jag ha den 11e sept men då verkar alla redan upptagna så får flytta på den :S men så ere... iaf så ska jag ha fest nån g :D
hm,...

skolan snart då god frukost åt jag idag iaf :D
o sen ska jag plugga o sen ska jag sooooooova jobbade fan i natt :P :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Verkar vara en fin lägenhet du hittat ;)

/Nenne

2009-09-08 @ 20:53:53
URL: http://Http://nennsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0