natten

jobbade i natt....
hm gick skitbra fram till klockan typ halv sex kvart i sex.... var på väg tillbaka till hemtjänstlokalen.... då såg vi en snubbe hängande över sin cyckel mitt på vägen... snälla som vi e så skulle vi hjälpa han o stannade med bilen. dummt gjort kom vi fram te...
snubben var då iaf 31 år gamal o full som ett cp hög med trodde vi.... försökte få han till o ringa någon polare o dra dit o sova... men mobilen hade han tappat sa han... inga pengar o han fattade ingenting heller.... ringde polisen till slut...ah jag satt o snackade med han medan min kolega ringde... hm.... denna snubbe var så väck så han visste inte sitt eget efternamn...
till slut så hittade han ju iaf sin mobil igen då skulle vi ringa hans morsa men hm de fick vi inte... han blev förbannad... ah men nummret tog vi iaf o gav te polisen o då visade de sig att hans morsa bodde där i krokarna....
till slut så fick vi med han i bilen o jag började köra... kom upp i 50 så skulle vi svänga enligt han men inte enligt gatobeskrivning så han hoppa i farten ur bilen.... fy fan helt skakis efter de...
ja iaf efter den natten vet i fan hur jag ska sova... o denna kille försökte allvarligt ragga på mig.. haha.... jag skulle följa med han skita i jobbet sno en bil dra till amsterdam o han skulle bjuda på allt för jag var så söt.... o bla bla bla... hm ja du jag satt ju där illa tvunget o lyssnade på hans himmla babbel... lät han prata sitt skit om hur söt jag e men förklarade för han att jag inte skulle följa med till amsterdam o sno bilar o bensin o sen hascha på.. de tyckte han var dumt för jag var ju så himla söt.... o bla bla bla.... ah som sagt 31 år å håller på så... ja iaf vi ringde hans morsa när han hade hoppat ur bilen så hoppas han hittade hem sen...
synd han var snygg annars :P

det värsta var att polisen skickade ingen patrull :S onödigt ju.... :S helt onödigt o skicka från västervik för detta klara er bäst själva ni vill klara er :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0