puuuuh

det gick ju bra. vilkentur.
två paket cigaretter o mer än en dosa snus behövdes för mina nerver igår. jag var så nervös även om snusen åkte in o ut hela tiden o alla inte höll sig där så länge som man borde eller så hade man i två så ah illa ere men så nervös jag var jag mådde skkit o mådde illa o allt var hemskt.
shit vad var de där som hände egentligen... jag tar det som en hemsk mardrömm bara jag hoppas det var de. fortfarande känns de inte helt bra. eller de känns som att du itne tycker d e helt bra men d e ju skönt att de blev som d blev.... orkar inte skriva här vad allt som hände men d gick bra o de känns skönt.



igår ni åkte jag iaf med på fyrhjulingen när dom skulle..... .... va va de nu de hette..... ah flytta på kor från ett till ett annat ställe o de va sköj som fan. sånt vill jag göra föler gånger. :D för den delen försvann min rädsla för kossor med. för kan man med en fyrhjuling köra dom så nära o skrämma dom så fan kan nog jag gå dom nära... de va inte så farligt :P :D
sen åkte jag även med i traktorn och jag plöjde :P de va inte lika kul för jag hadesvårt o fatta hur man ska kunna hålla koll på allt så tobbe höll koll på plogen o jag på resten faktiskt blev de rätt bra :P hahaha
fortfarande rädd för att traktorn ska välta men tobbe körde ju lite hej vilt över för mig stoooooooooooora lutningar o de guppade o hade sig, men de gick ju bra :D så de kanske inte e så farligt de heller???
hm nja men fyrhjuling vvill jag köra fler gånger ( ja jag körde den)

men hur eller hur så kommer jag alltid älska mitt jobb på natten mina pansionärer o allt som e så hiumla bra med de. så även om bonnelivet kanske e kul så ere mitt jobb jag älskar :P

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag tycker ni ska komma hit i helgen!



Börjar ju nästan bli tradition att vi ses på helgerna =p nästan iaf haha



Kram

2009-09-18 @ 14:14:55
URL: http://diamantmamman.blogg.se/
Postat av: sofia

Okej, ni är välkomna närsom helst =)



Bara ringa innan =p



Kram

2009-09-19 @ 11:36:54
URL: http://diamantmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0