snark

förkyld som fan o ont i skallen som fan... hur kul e de...
fattig också för tillfället.... snark...
en annan grej jag stör mig på e ju faktiskt att de e himla störande att man ser kläder på annat folk som e dösnygga men sj hittar man bara likadant skräp som e hur tråkigt som helst.... vf e d så???

hm sjukt konstigt o tråkigt ju... men de får la gå med de jag har även att jag skulle behöva både linnen o jeans o byxor i sin allmänhet....


nåja iaf så ska ju jag börja träna igen ska la gå med anna o frida... shit.. usch anna mig.... men tio kg ska ner tror jag har egentligen absolut ingen koll på min vikt men för mkt är det så vi skiter i kg o går ner te jag känner att jag e snygg.. nyttigare mat, mer träning mindre godis. toppen fan lussan detta ska du klara av :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0