akut och viktig fråga

jag vet i helvete vad jag ska göra......

så hjäääääääääääääääääääääälpa mig

frågan är låta håret växa eller raka av de igen eller sätta i rastaflätor eller dreads.. vad säger ni??????? jag har beslutsångest


sdär där är min akut viktiga fråga :D

hjälp mig nu då allasom läser detta MÅSTE svara så man vet för själv så tycker ja allt e snyggt men dreads har jag aldrig haft men iaf... jag tycker allt e snyggt som fan men kan inte bestämma mig för vad jag ska ha av de hela... :S så nu får andra folks hjälpa mig faktiskt... jag e faktiskt mkt inne på å raka av mig hårfanskapet

Kommentarer
Postat av: Thess

Om jag minns rätt passade du väldigt bra i rasta.

2010-04-03 @ 15:44:40
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com
Postat av: bina

låt det växa så kan du fixa i dreads o massa sånt o fixa med håret mer än om du rakar det :)

2010-04-03 @ 16:07:01
Postat av: Anonym

Lägg upp lite bilder så vi vet hur du ser ut i alla frisyrer du haft

2010-04-03 @ 17:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0