blåsthet

alltså sitter o läser tjejens blogg som finns här på bloggens startsida... undra om ni känner som jag när ni läser min blogg..... otroliga bra skratt iaf.... sjukt kul men iaf mitt i allt läsande o allt gråtande som var förtvivlan och gud så mkt mer idag så kom jag o tänka på en sak...

vissa människor e ju verkligen så jävla blåsta så man inte står ut...

vet inte vem de va som berättade men någon iaf att de va en typ 30+ tant som frågade om ett ägg ska koka i 10 minuter (TIO MINUTER????????????? VEM KOKAR EGG I TIO MINUTER???????? ) ska två egg koka i 20 minuter då??????? vem fan allvarligt talat vem fan i helvete e så blåst...


ja skit sak samma på detta irriterande faktum....

jag blir mer orolig.... riktigt jävla orolig... mkt orolig och helt sjukt nedstämd och besviken och gråtfärdig och allt bara på grund av dig.... jag har inte bara tappat taget om dig jag har tappat taget om mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0