hopp

var hos malin igår spelkväll och pizza och dricka o snacka skit fett med kul vare... kom dit med anna... skithet e vad jag e jag börjar trivas iaf malin står där i mjukis o t-shirt fan kommer ni redan typ jamen de gick bra sen så började vi korka upp och pizzerna kom satt o snackade med två stycken lite kul vi var tre generationer valstad på den där festen så vi tog varandra i hand....... ja sen kom spelen fram och vi började spela skitkul vare :D ja malin o jag iaf var kvar längst nå nårre killar som stannade men sen skickte vi ut dom med o käkade pizza igrn mumma d e så gött.... :D

snackade om vf man blir som om blev o si sådär o jobbet inom vården och förr i tiden och något fick mig o minnas att jag e som jag e för jag ramlat o slage i för ofta. som förr när hele familjen var på semester...... typ tältade vid en sjö o sånna där grejer familjer gör ihop.... då iaf så tältade vi samma sak hela tiden jag kallas för pieps orkar inte förklara vf... men iaf pieps.
ute o tältade... o så sprang jag där i fulla glädjen...
o så hör man:
piiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeepppppppppppppsssssssssssssss akta tältlinan
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa????

BUMS o så ramlade jag o inte lärde jag mig nått av de nej nej nej gärna sprang jag över den där linan tusen gånger till o ramlade..
hehehe när man var liten fan vad de va underbart då.... allt var så lätt och inga problem hade man egentligen.....
varför uppskattade man inte ungdomen och barndomen mer egentligen.... jag fattar inte..... vf gjorde man inte saker annorlunda då.... vf e allt så sjukligt svårt nuförtiden när man e vuxen och stor och vf kan inte folk ta mig för den jag e


hopp när ska vi göra ett nytt försök med håre?????


jaha då får vi se dagens dikt (från gymnasiet vill minnas 05 eller 04:

Dö?

Om man litar blir man sårad

Om man älskar blir man sårad

Om man längtar blir man sårad

Om man ser blir man sårad

Om man känner blir man sårad

Om man ger blir man sårad

Om man finns blir man sårad

Om man lever blir man sårad

Om man berättar blir man sårad

Hela ens liv är et levande i sårande

Men om sårar sig själv och kanske dör sårar man själv!

Varför då börja leva?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0